کتاب ۱۵۰ هشتگ (به سوی نهضت سواد رسانه ای)

کتاب ۱۵۰ هشتگ (به سوی نهضت سواد رسانه ای)

نویسنده:

دکتر سید بشیر حسینی و حسین حق پناه

متن:
نویسنده در این کتاب، به عمد، از فضای علمی و تخصصی رسانه و ارتباطات خارج شده است و متناسب با نیاز عامه مردم، به عنوان مخاطب اصلی «نهضت سواد رسانه‌ای»، محتوای خود را با بیانی ساده و روان، اما Untitled-11در قالبی جذاب و متفاوت ارائه کرده است.در بخش ابتدایی کتاب، مقدماتی در مورد سواد رسانه‌ای و لزوم پرداختن به (نهضت سواد رسانه‌ای) به عنوان نیاز امروز کشور مطرح شده و در ادامه، در قالب ۱۵ فصل، نکاتی راهبردی برای استفاده صحیح و بهینه از رسانه‌های مختلف ارائه  شده است. به همین منظور این کتاب (۱۵۰ هشتگ) نامیه شد؛ و در هر فصل ۱۰ نکته راهبردی که در مجموع می شود ۱۵۰ نکته راهبردی برای استفاده از رسانه. فصول اصلی کتاب عبارت‌اند از: کلیات رسانه‌ها، کتاب، نشریات، رادیو و موسیقی، عکس، تلویزیون و ماهواره، فیلم و سینما، رایانه، بازی‌های ویدئویی، اینترنت، رسانه‌های اجتماعی، تلفن همراه، سبک زندگی، تبلیغات و اخلاق رسانه‌ای. در توضیحی که بر روی جلد کتاب آمده است می‌خوانیم: برای آن‌هایی که ارزش استفاده هوشمند و مهارت مدیریت رسانه‌ها را می‌دانند.
جهت تهیه کتاب کافی است عبارت (۱۵۰ هشتگ) را به شماره ۵۰۰۰۵۰۰۰۲ پیامک کرده و یا با شماره تلفن ۰۰۳۵ ۱۱۲ ۰۹۳۷ تماس حاصل فرمائید.
لینک خرید از سامانه پستی

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در حال بارگذاری
Menu Title